Binnen 3 werkdagen geleverd
Boven €1250 gratis bezorgd
Scherpe prijzen
Bezorgkosten €95 – boven €1250 gratis bezorgd

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Is het ook mogelijk om mijn schutting te laten plaatsen?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een schutting door ons te laten plaatsen.
Kan ik alleen maar een complete schutting bestellen?

Je kunt ervoor kiezen om via onze ontwerptool een complete schutting samen te stellen.
Uiteraard is het ook mogelijk om losse producten te bestellen. Wil je graag losse producten bestellen, klik hier.

Kunnen jullie mij helpen met het samenstellen van mijn schutting via de ontwerptool?

Mocht je er niet uit komen in de ontwerptool dan kun je een offerte aanvragen via deze link.

Bestelling en levering

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ons streven is om bestellingen binnen drie werkdagen te leveren. Het is daarom meestal niet mogelijk om naderhand wijzigingen door te voeren of een bestelling te annuleren. Neem voor wijzigingen of annuleringen contact met ons op, dan kijken we naar de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 95,00. Heb je een bestelling boven de € 1250,00? Dan is de levering GRATIS.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verpakken onze producten correct, indien nodig op een pallet. Daarnaast werken wij samen met een vaste transporteur (www.thuisleveren.nl) die jouw bestelling op de afgesproken locatie aflevert (tot aan de stoep).
Controleer je bestelling direct bij levering. Mocht je schade zien, neem dan gelijk contact met ons op.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Pallet- en vrachtwagenleveringen bezorgen we tot aan de stoeprand. Dat betekent dat jouw bestelling aan de straatkant wordt uitgeladen door de chauffeur. Je moet deze vervolgens zelf naar binnen of naar je tuin verplaatsen.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar de site van www.thuisleveren.nl.

Twijfel je of levering per vrachtwagen mogelijk is, neem dan vooraf contact met ons op.

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
Wij leveren binnen 3 werkdagen. Wil je je bestelling liever later ontvangen, dan kun je dat aangeven tijdens het bestelproces (kalender). Mochten er vanuit onze kant problemen zijn m.b.t. het leveren, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Kan ik ook een tijdvak/dagdeel aangeven wanneer ik mijn bestelling wil ontvangen?
Helaas is dit niet mogelijk tijdens het bestellen. Wanneer je bestelling is ingepland ontvang je van onze leverancier via de mail een Track & Trace.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om je bestelling af te halen. Wij zijn gevestigd in Daarlerveen aan de Nonkeswijk 2C. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je je bestelling op komt halen. Hier kun je ook de datum aangeven.
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?
Door onze strakke planning en snelle levering is het helaas niet mogelijk om het bezorgadres nog te wijzigen.

Producten

Is kleurverschil mogelijk bij dezelfde soort producten?
Kleurverschil is mogelijk, omdat we werken met natuurproducten en ieder product uniek is. Daarnaast kunnen producten uit verschillende producties komen en hierdoor kan het voorkomen dat er een licht kleurverschil is.
Scheurtjes in het hout, hoe kan dat?

Hout kan altijd gaan werken, dit komt omdat het een natuurproduct is. Het hout kan krimpen of uitzetten en hierdoor kunnen kleine scheurtjes ontstaan in het product. Dit hoort bij het product en heeft geen effect op de levensduur.

Wil je graag meer weten over onze verschillende houtsoorten en hun eigenschappen, klik dan hier.

Groene aanslag op mijn grenen scherm, hoe kan dat?
Grenen hout wordt geïmpregneerd, hierdoor kan het voorkomen dat er wit/groene plekken voorkomen op de tuinschermen. Dit is normaal en trekt geleidelijk weg.
Eén of meerdere producten zijn beschadigd, wat moet ik doen?
Mocht je een beschadiging zien bij aflevering, dan verzoeken wij je direct contact met ons op te nemen. Heb jij de beschadiging pas later gezien, dan adviseren wij je om hier foto’s van te maken en deze naar ons te sturen. Hierbij graag het bestelnummer vermelden.

Wij gaan ervan uit dat we dit samen op kunnen lossen!

Betaling

Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

Je kunt op onze site met iDeal en met Klarna betalen.

Service

De producten voldoen niet aan mijn verwachting en nu?

Wat vervelend! Ga naar onze klachtenpagina voor meer informatie.

Welke garantievoorwaarden hanteren jullie?

Voor een totaaloverzicht van onze garantievoorwaarden verwijzen wij je naar onze garantiepagina.